سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/7/20
7:32 عصر

گیاه چقچه -درمان سرطان

بدست جمیل حسن زاده در دسته

 


با عنایت به تائید اثرات درمانی گیاه چقچقه  یا همان بنام ایرانی شیرتیغک (Sonchus arvenis L) و


نام انکلیسی Perennial sowthistle ،به استحصار عموم علاقمند به گیاه درمانی و هممیهنان عزیز میرساند این گیاه

 

برای مصرف موجود می باشد

 

 

جهت تهیه  گیاه چقچه


این گیاه بصورت تر وخشک وبصورت عمده وخرده در این عطاری دارالشفای خوی موجود میباشد


همیهنان عزیز جهت تهیه این گیاه میتوانند با شماره تلفن  وتلگرام 09148708042  جمیل حسن زاده تماس بگیرند

 

 

مطالب مرتبط :

 

گیاهی که سرطان را از بین میبرد

 

حسین محمد مصطفی 46 ساله  کرد اهل ” پشتده ر ” عراق که 3 سال است از بیماری سرطان رنج میبرد . با خوردن گیاهی به اسم محلی ” چق  چقه ” یا ” گو?ه په پوله پاییزه ”  کاملا بهبود یافته و حتی دنیا را شگفت زده کرده است.

photo_2016-09-28_22-58-50

حسین محمد میگوید:  سه سال است که از بیماری سرطان رنج میبرم و تا اکنون 40 میلیون برای انجام شیمی درمانی و دارو نزد پزشکان خرج کرده ام و  نیز 12 میلیون بدهکارم ، 6 عمل نیز انجام داده ام  اما وضعیت جسمانیم روز به روز وخیم تر شد. سرانجام دکترم که قرار بود عمل هفتمم را انجام دهد به مسافرت رفته و قرار شد بعد از مسافرت عملم را انجام دهم. خیلی ناامید شده بودم.  سرانجام و به پیشنهاد دوست برادرم که  در انگلیس بود  به من گفت نوعی گیاه به نام محلی “چق چقه ”  در مناطق کردستان میروید انرا بخورم . من نیزپذیرفتم و تصمیم گرفتم تا برگشت دکترم انرا مصرف کنم.بعد از برگشتن دکتر پیش اورفتم وازمایش دادم دکتر درکمال تعجب ازم پرسید چه چیزی مصرف کردی؟  من هم به او جریان را توضیح دادم … دکترم گفت مصرف این گیاه دارویی را ادامه بده توکاملا سلامتی و هیچ اثری از سرطان در بدن تو دیده نمی شود.

 

حسین محمد پس از سلامتی کامل در فیسبوک از خواص و ماجرای سلامتی خود مینویسد و به گفته خودش تا اکنون بیشتر از 2000 هزار نفر از امریکا،  سوئد و المان و کشور های خارجی پیش اورفته اند تا از نزدیک در جریان خواص این گیاه قرار گیرند.  

 

طریقه مصرف این گیاه : مقدار 300 گرم   از این گیاه را در اب جوش گذاشته و  بجوشانید تا کمی غلیظ شود سپس در یخچال گذاشته تا سرد شود هرروز صبح قبل ازصبحانه و قبل از نهار و شام ان را بنوشید.  

این گیاه در زمینهای کشاورزی به فراوانی یافت میشود و کشاورزان از ان به عنوان گیاه هرز نگاه کرده و انرا از ریشه کنده و پرت میکنند.  اما امروز این گیاه  انقلابی در صنعت داروسازی انجام داده است.  هیچ چیز خداوند بدون حکمت نیست.

 

 

منبع خبر مرتبط با درمان حسین محمد

http://www.noryaw.ir/15079-2/